اینجا زیاد نمیتونم شاد بنویسم اخه غم دلمو گرفته منو ببخش عزیزم...همیشه دلم واست تنگ بوده ازدواج کردم...
ما را در سایت ازدواج کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30
نا هیدم اولین روزیه ک شروع میکنم و اینجا واست مینویسم.الان میدونم گلدون به دستس توی گلخونه و خسته ای حسابی.صبح زودم پاشدی کله پاچه خوردیم خوابت میاد.ناهید خیلی الان حالم بده به یاد روزی افتادم ک تنهام ازدواج کردم...ما را در سایت ازدواج کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
هنوز به اخر داستان نرسیدیم داره تموم میشه ناهید
ازت دلخورم بیشتر از همیشه
ولی بازم دوست دارم و دلم واست تنگ میشه
امیدوارم به ارزوهات برسی
ازدواج کردم...ما را در سایت ازدواج کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102
ازدواج کردم نه به خواسته خودم به خواسته دیگرانعلاقتو ندیدم الان روزایی رو میگذرونم سخت و طاقت فرسانمیدونم دارم چیکار میکنم و چرا همش تو فکرمازت خبری ن ازدواج کردم...ما را در سایت ازدواج کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98